cendoc bogani publicaciones PMD conductas adictivas

Fitxa Tríptic i altre material de difusió

- Grados - problemas

Any:
Signatura: F.Al-101

Folleto a color bilingüe, de doble entrada. Incluye información para los jóvenes con una presentación moerna sobre creencias erroneas del alcohol, efectos y riesgos, reducción de daños y posibles problemas legales por el consumo.

Lloc:

Valencia

Mida:

15 cm x 21 cm

fal-101_354x500.jpg

  • Generalitat Valenciana. Conselleria de Sanidad. Dirección General de Atención a la Dependencias

  • Alcohol
  • Información

  • Castellano
  • Valenciano

 

Comparteix amb altres persones

Compateix Compateix  Compateix

Concejalía de Servicios Sociales de l´Ajuntament de València

Logotipo Universitat de València
Logotipo UISYS
Logotipo CSIC
Logotipo Consellería de Sanitat de la Generalitat Valenciana

Segueix-nos a:

 

Darrera actualització: 03/02/2025

Centre de documentació sobre drogodependències i altres trastorns addictius Dr. Emilio Bogani Miquel
Cendoc Bogani

Publicacions, Articles, Cartells, Posters i enllaços Web sobre Drogodependències i Trastorns Addictius rellevants per a professionals de les Ciències de la Salut, Educació e Informació.

Copyright © Centro de documentación sobre drogodependencias y otros trastornos adictivos Dr. Emilio Bogani Miquel, 2019.
Cendoc Bogani - C/ Amadeo de Saboya, 11 - bajo - 46010 - Valencia
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i amb finalitats estadístics. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies. Més Informació