cendoc bogani publicaciones PMD conductas adictivas

Fitxa Tríptic i altre material de difusió

Cocaïna. Què cal saber-ne?

Any: 2006
Signatura: F.Dro-226

Tríptico a color dirigido a jóvenes con información sobre los efectos de la cocaína a través de mensajes que intentan derrumbar los mitos de la cocaína. La portada está ilustrada con monigotes de colores vivos que aparecen también como marca de agua en todo el folleto.

Lloc:

Barcelona

Mida:

10 cm x 21 cm

F.Dro-226.jpg

  • Ayuntamiento de Barcelona. Concejalia de Servicios Sociales. Plan Municipal de Drogodependencias
  • Generalitat de Catalunya. Agencia de Salut Pública
  • Ministerio de Sanidad y Consumo. Plan Nacional sobre Drogas
  • Promoció i Desenvolupament Social (PDS)

  • Cocaína
  • Información
  • Jóvenes

  • Valenciano

 

Comparteix amb altres persones

Compateix Compateix  Compateix

Concejalía de Servicios Sociales de l´Ajuntament de València

Logotipo Universitat de València
Logotipo UISYS
Logotipo CSIC
Logotipo Consellería de Sanitat de la Generalitat Valenciana

Segueix-nos a:

 

Darrera actualització: 30/05/2025

Centre de documentació sobre drogodependències i altres trastorns addictius Dr. Emilio Bogani Miquel
Cendoc Bogani

Publicacions, Articles, Cartells, Posters i enllaços Web sobre Drogodependències i Trastorns Addictius rellevants per a professionals de les Ciències de la Salut, Educació e Informació.

Copyright © Centro de documentación sobre drogodependencias y otros trastornos adictivos Dr. Emilio Bogani Miquel, 2019.
Cendoc Bogani - C/ Amadeo de Saboya, 11 - bajo - 46010 - Valencia
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i amb finalitats estadístics. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies. Més Informació