cendoc bogani publicaciones PMD conductas adictivas

Fitxa Tríptic i altre material de difusió

Una botella ¡de buen rollo!

Any: 1999
Signatura: F.Al-085

Desplegable a cuatro caras y tres tintas (azul, amarillo y rojo) diseñado por Laura Gómez y Nicolás Núñez con 11 consejos para los jóvenes sobre el alcohol y que hacer cuando se sale y se consume alcohol para reducir daños.

Lloc:

Sevilla

Mida:

10 cm x 15 cm

F.Al-085.jpg

  • Federación Andaluza de Alcohólicos Rehabilitados (FAAR)
  • Junta de Andalucía. Consejería de Asuntos Sociales. Comisionado para las Drogodependencias
  • Junta de Andalucía. Consejo de la Juventud

  • Adolescentes
  • Alcohol
  • Fin de semana
  • Jóvenes

  • Castellano

 

Comparteix amb altres persones

Compateix Compateix  Compateix

Concejalía de Servicios Sociales de l´Ajuntament de València

Logotipo Universitat de València
Logotipo UISYS
Logotipo CSIC
Logotipo Consellería de Sanitat de la Generalitat Valenciana

Segueix-nos a:

 

Darrera actualització: 03/02/2025

Centre de documentació sobre drogodependències i altres trastorns addictius Dr. Emilio Bogani Miquel
Cendoc Bogani

Publicacions, Articles, Cartells, Posters i enllaços Web sobre Drogodependències i Trastorns Addictius rellevants per a professionals de les Ciències de la Salut, Educació e Informació.

Copyright © Centro de documentación sobre drogodependencias y otros trastornos adictivos Dr. Emilio Bogani Miquel, 2019.
Cendoc Bogani - C/ Amadeo de Saboya, 11 - bajo - 46010 - Valencia
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i amb finalitats estadístics. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies. Més Informació